פעילות גופנית לאחר היריון

פעילות גופנית לאחר היריון

תשעה חודשים עברתן ובהם אכלתן בשביל שניים על מנת שהתינוק ייצא לאוויר העולם בריא ובמשקל תקין וכעת, ברצונכן לחזור למשקל שהייתן לפני ההיריון. פעילות גופנית באופן הדרגתי תוכל להחזיר אתכם למשקל שעליו אתן חולמות, כאשר אין צורך למהר.

אין אישה אחת בעולם שלאחר ההיריון שלא שואפת לחזור למשקל שהיה לה לפני כן. לאחר תשעה חודשים לא פשוטים, מגיע השלב שבו צריך להתמסר לתינוק ובכך, שעות השינה יורדות בעקבות ההנקה וכל הטיפולים שהילד או הילדה צריכים לקבל.

בעקבות ההתמסרות הטבעית התינוק, הרי שאין את הזמן הפנוי כדי לדאוג לכן מהבחינה של חזרה לפעילות גופנית, דבר שהיה לגיטימי לפני ההיריון. בשישה השבועות הראשונים לאחר ההיריון, כל אישה צריכה לנוח לפני חזרה לכל פעילות גופנית באשר היא. ברגע שהתקופה הנ"ל הסתיימה, יש צורך בהתייעצות עם רופא על מנת שזה יאשר את הפעלת הגוף באופן ספורטיבי מחדש.

ברגע החזרה לפעילות גופנית, הרי שאין צורך ישר להתחיל בדרגת קושי גבוהה עקב העובדה שהגוף שלכן לא הוזז מבחינה ספורטיבית במשך תקופת ממושכת. תחילה, ניתן לעשות פעילות אירובית בדרגת קושי קלה או לעשות הליכה של עשר דקות ביום. לאט לאט תוכלו לעלות לרבע שעה ומעלה עד שהגוף שלכן יתחזק מחדש. כמו כן, חשוב לזכור שחיזוק השרירים חייב גם להתבצע בהדרגה. אחרי שבוע לאחר החזרה לפעילות גופנית, אפשר לעלות את דרגת הקושי בתרגילים אותן אתן מבצעות וכן הלאה.

דבר נוסף שחשוב לזכור, מומלץ מאוד שהתרגילים שאתן מבצעות לא יהיו בשכיבה על הבטן עקב העובדה שאתן מניקות. בתקופת ההנקה יותר חשוב לחזק את שרירי הגב והיציבה ובנוסף, לעבוד על הגמישות וההרפיה שכן, דברים אלה יעזרו בזמן ההנקה שלכן.

בסיכומו של דבר, פעילות גופנית לאחר היריון זה דבר לגיטימי שכל אישה שואפת אליו אחרי תשעה חודשים במטרה לחזור לגזרה הקודמת. כפי שנאמר, חשוב לחזור לפעילות גופנית בהדרגה ולא למהר לבצע תרגילים קשים. המלצה נוספת שיש, היא שברגע שאתן חוזרות לעשות הליכות, הרי שאפשר לקחת את תינוקכם בעגלה ולעשות עימו הליכה בפארק או בשכונה שלכן ומיד כדאי לעשות זאת עם בגדי ספורט לנשים ומכנסי ספורט לנשים הם פריטים חשובים כך תגישו נינוחות יותר לפעילות ספורטיבית.

לחצו כאן לכניסה לאתר DNA Zone לפרטים